Svědčí o tom, že marketingovou a mediální strategií vedení ČAK je pouze postupné znepřátelení si už snad všech médií, i když zatím pouze v různé míře. Trend agresivity vedení ČAK vůči médiím však, bohužel, dle názoru Unie advokátů, z.s. stále vzrůstá.
Unie advokátů, z.s. považuje tento způsob komunikace za mimořádně nešťastný. Jak i samotná Česká advokátní komora opakovaně uvedla, advokacie je součástí právního systému České republiky a v tomto jí náleží významné místo. Z tohoto faktu by měla vycházet i mediální strategie České advokátní komory, založená na sdílení informací, diskusích o advokátním stavu a fungování ČAKu, to vše s cílem posílit nejenom postavení advokátů, ale právního řádu ČR jako celku. Unie advokátů, z.s. se stále nezříká naděje, že vedení ČAK svou mediální strategii, která připomíná komunikaci Státní plánovací komise v 70. letech, opustí a zvolí přístup hodný 21. století.